בניית אתרים

כדאי מאוד שהאתר שלכם ישדר מסר ברור: שאתם מקצוענים ושאפשר לסמוך עליכם

אתם עובדים קשה כדי להשיג תנועה לאתר שלכם. משלמים על פרסום, מבצעים פעולות אופטימיזציה, ומציגים את עצמכם, את המותג או השירות שלכם, ואת אתר האינטרנט שלכם ברשתות החברתיות.
וזה משתלם! התנועה מגיעה. אנשים מגיעים. הם מסתכלים על מה שיש לכם להציע, אבל אופס – בדיוק בנקודה הזאת, שבה אתם הכי צריכים אולם, הם מהססים. ומספיק רגע אחד של היסוס כדי ליצור ספק, וברגע הזה אתם מאבדים את הלקוחות שלכם. כלומר, הם מצאו אתכם – אבל האם הם מרגישים שהם יכולים לסמוך עליכם?

בעולם האמיתי, אנשים עושים עסקים פנים אל פנים

הם פוגשים את המלצרית החיננית, את נציג המכירות, ואת נותן השירות. הם מתקשרים, ובאופן אינסטינקטיבי מחליטים אם הם מחבבים את האדם שמולם, מחליטים אם הם יכולים לסמוך עליו, ובמיוחד שוקלים אם הם רוצים לעשות איתו עסקים.
כמה פעמים יצאתם מחנות כשהרגשתם ש"הכוונה הטובה" של המוכרים לשרת אתכם "ולעזור" לכם למצוא את מה שאתם מחפשים, פשוט יצאה מכלל שליטה? אותו דבר עם האתר שלכם. אם הגולשים לא ירגישו שהם יכולים לסמוך עליכם, הם פשוט ייצאו ויעברו אל תוצאת החיפוש הבאה.

בניית אתרים נכונה ומקצועית עוזרת לכם ליצור אתר שמשדר את המסר החד משמעי: שאפשר לסמוך עליכם

כך שלקוחות פוטנציאלים וקיימים, לעולם לא יפקפקו בכם. סוכנות weRdigital מתמחה בבניית וקידום אתרים, עם אסטרטגיה מנצחת של שיווק דיגיטלי, שכוללת:
– בניית אתרי תדמית.
– הקמת דפי נחיתה, שמתפקדים כמו מיניסייט.
– אתרי חנות E-Commers.
– יצירת תכנית שיווק דיגיטלי שמתמקדת בערוצי השיווק המקוונים שמתאימים ונכונים לכם.
בניית אתר אינטרנט היא הרחבה של עסק אמיתי, שבו אתם מתמודדים פנים אל פנים עם הלקוחות שלכם. כלומר, אתם יכולים לתקשר איתם על בסיס יומי, גם אם אתם לא נמצאים באותה עיר.
קחו למשל את תחום המסחר האלקטרוני. כל התהליך הוא אוטומטי, וגם אם הלקוחות שלכם הם פיות ורודות, לעולם לא תדעו את זה (ודרך אגב, פיות הן לגמרי אמיתיות, למרות שרק לעיתים נדירות הן גולשות באתרי חנויות אלקטרוניות).
הנקודה היא שהיום, כדי לעשות עסקים, למכור ולשווק, התחנה הראשונה שלכם היא בניית אתר אינטרנט, אבל כזה שישיג את המטרות והיעדים העסקיים שלכם. אז בואו נראה איך עושים את זה נכון, ואיך המומחים בסוכנות weRdigital יכולים לעזור לכם.

דף נחיתה שמתפקד כמו מיניסייט

אז השלמתם את תהליך בניית האתר שלכם, ואחרי תכנון וליטוש מקיף, אתם מוכנים לשתף אותו עם העולם. אבל פוסט בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, או כרזה יפה באינסטגרם, לא יספיקו. עכשיו מגיע הזמן לבנות את הדבר החדש הגדול הבא שלכם: דף נחיתה, שהוא כמו מיניסייט, עוד אתר קטן שמתמקד אך ורק במוצר או בשירות החדשים שלכם.
דף נחיתה הוא ריכוז של מידע ממוקד, שמציג את נקודות החוזק של המוצר או השירות שלכם, ומזמין אנשים להירשם וללמוד עוד. הוא מקושר, כמובן, אל האתר שלכם, ואם יש סנכרון והתאמה באיכות דף הנחיתה ואתר האינטרנט שלכם, יש לכם את הנוסחה המנצחת להמרת לידים ללקוחות משלמים.

עכשיו בואו נדבר רגע על בניית אתר תדמית ממותג ומושלם לעסק שלכם

כי בניית אתר שמכיל את כל המידע העסקי שלכם, לא תספיק. אתם צריכים אתר תדמית שמדבר עליכם, האנשים שמאחורי העסק. כי בעולם שבו אנשים כמעט לא יוצאים מהבית כדי לפגוש אנשים ולדבר איתם, באופן די מוזר הם כן רוצים להרגיש שהם עושים עסקים עם אנשים אמיתיים. לכו תבינו את הקדמה הטכנולוגית.
אז אתם צריכים, לפחות בתור התחלה, לוגו וסלוגן חזקים, שיעניקו למבקרים באתר את ההרגשה שהם הגיעו למקום שבו הם יכולים ליצור תקשורת אמיתית עם המותג שלכם.
למה?
כי מודעות למותג אפשרית כשהעסק שלכם ידוע ומוכר בשווקים שאליהם אתם רוצים למקד את השיווק שלכם. והדרך הטובה ביותר ליצור מודעות למותג היא באמצעות בניית אתר תדמית שחושף באופן עקבי את ההישגים שלכם.
אנשים שמחפשים תשובות לשאלות או פתרונות לבעיות, ירגישו שהם יכולים לבטוח במותג שלכם ולסמוך עליו, כי האתר התדמיתי שלכם יהווה את החזות הווירטואלית שלכם.
זה יהיה המקום המושלם שבו הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים יוכלו להכיר מקרוב את המותג שלכם, ולהתחבר אליו. וכשאנחנו מדברים על להתחבר, אנחנו מדברים כמובן על הגברת המכירות.

ואיך אפשר בלי אתר חנות וירטואלית
(E-Commerce)

חנות אינטרנטית שכל מטרתה למכור מוצרים באינטרנט, אנחנו הישראלים אוהבים שופינג באינטרנט, כל יום צצות חנויות חדשות שמציעות את מרכולתם, אך הם לרוב חסרי יחודיות וכנראה שגם לא מוכרים הרבה, אז כדאי לדעת, כמו שנדרש לתכנן עסק פיזי בשיקול הדעת ולבחון מי הקבלנים שיבצעו אותו, מי המעצבת שתקלע בול למה שהתכוונו, ואיך לגרום לכמה שיותר לקוחות להיכנס לרכוש בבית העסק שלנו, כך נדרש לתכנן בקפידה עסק דיגיטלי, יש לדעת לפני מה ההוצאות הצפויות  מעבר לבניית אתר, כמו סליקה, אחסון ועוד.
עיצוב חווית משתמש מותאמת לקהל יעד, והכי חשוב מה יגרום למבקר הפוטנציאלי לרכוש באתר.

איך אתר נולד אתם שואלים?

דיברנו על בניית אתר, ועל הקמת דף נחיתה, ועל חנות וירטואלית שמוכרת, ועל חשיבות התדמית העסקית שלכם. אבל עוד לא ענינו על השאלה החשובה: איך אתר נולד?
אז בואו נעבור על השלבים שמומחי בניית אתרים בסוכנות weRdigital מקפידים עליהם, כדי ליצור את האתר המושלם שלכם. ספוילר: אתם מכירים את רוב השלבים, גם אם הידע שלכם בבניית אתרים מסתכם בגלישה באינטרנט או קריאת כמה מאמרים

איפיון

כל תהליך בניית אתרים מתחיל עם אפיון האתר, שמטרתו לאפיין את כל מה שהולך להיות מוצג באתר, ולספק תוכנית פעולה שלפיה ניתן לבנות את האתר. במילים אחרות, אפיון הוא כמו מפת דרכים כזאת, שעוזרת לכם לתכנן את כל העמודים, התכנים והמאפיינים של האתר.

עיצוב

כדי שהאתר שלכם יצליח, הוא אמור לא רק להיראות טוב, אלא גם לספק חוויית משתמש חלקה למבקרים בו, וזו הסיבה שחשוב להקפיד על עיצוב טוב, שיבדיל את האתר שלכם מהמתחרים. בעיצוב אתרים, שימושיות טובה פירושה הקלה על הגולשים למצוא את המידע הדרוש להם, במהירות ובקלות.

בנייה

לבניית האתר שלכם צריכה להיות מטרה אחת חשובה: שהגולשים ימצאו אתכם ויגיעו אליכם בקלות. כדי לבנות אתר מקצועי, אמין, סמכותי, שמשדר במדויק את המסר שלכם, כדאי שתעזרו במומחים, שיודעים להשתמש בכלים הנכונים ולשווק את התדמית המקוונת שלכם, הכי טוב שיש.

בדיקות

בדיקות אתר אינטרנט, במילים הכי פשוטות שיש, הן פעולות שמתייחסות לבדיקת הנראות של האתר שלכם באפליקציות ובמובייל, ובדיקות לאיתור פגמים אפשריים שהתרחשו בתהליך הבנייה, לפני שתשחררו את האתר שלכם לאוויר.

עלייה לאויר

מה שאומר שכל היצירה שלכם, כל התדמית, המסרים השיווקיים, הלוגו, הסלוגן, התכנים, כל העבודה שעמלתם עליה, הופכת ליצירה אחת מוגמרת שעכשיו לא רק אתם מתפעלים ממנה. זה השלב הכי כיפי והכי מרגש בכל בניית אתרים. היציאה לאוויר, שחרור המסר שאומר: אנחנו כאן, ויש לנו מה לחדש לכם!

רוצה שנפתח עבורך את האתר המתאים ביותר? זה הצעד הראשון!

הפרטים נשלחו בהצלחה